8. Sınıf 25. Deneme Sınavı |
Uygulama Tarihi 20-21 Nisan 2024 |

Deneme Kulübü 2008 yılından bu yana Türkiye Geneli sınavlar hazırlamakta ve uygulamaktadır.
Deneme Kulübünün diğer uygulanan sınavlardan ayırt edici en büyük farkı;
sınavları kendi bünyesinde uygulayıp tam bir sınav atmosferi yaşatarak uygulamasıdır.
Deneme sınavları, kayıt yaptıran öğrencilerimize Cumartesi ve Pazar günleri uygulanmaktadır.
Sınav Sonuçları ve İşleyiş Özeti
Sınavlarımız uygulandıktan sonra pazartesi günü 20.00 – 22:00 saatleri arasında sonuçlar
sınava katılan öğrencilerin veli cep telefonlarına sms olarak gönderilmektedir.
Her sınav açıklandıktan sonra sınavı takip eden Çarşamba 17:00 ye kadar Optik form okumalarına ve sınav sorularına
iletişim bölümünden itiraz edebilirsiniz. İtirazlar değerlendirilip kesin sınav sonuçları açıklanır.
Ayrıca Her şubenin 350,000 puan ve üzeri İlk 70 Öğrencisini sitemizden görüntüleyip öğrencinizin genel durumu hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
Sınava katılan öğrencilerin kendi sayfalarına giriş yapıp sınav karnesi, önceki sınavları ve soru çözümlerine ulaşabilirsiniz.
Öğretmenlerimize özel, kendi öğrencilerinin sınav sonuçlarına ulaşabileceği panel için sitemizden başvuru yapabilirler.
Sınav Kayıtları
- Kayıt büromuzdan veya www.denemekulubu.com adresinden kayıt yapılabilir.
Deneme Kulübü Ligi
2023 – 2024 yılında Lig oluşması için lig hesaplamasına dahil olan sınavlarda
minumum 50 öğrenci katılması gerekmektedir. Aksi halde lig hesaplanamaz ve ödülleri verilemez.
Detaylar için Lig Puanı hesaplaması detaylarına tıklayınız
Sonuç Hesaplamaları
BAKANLIK TARAFINDAN LGS SINAVLARINDA 3 YANLIŞ 1 DOĞRUYU GÖTÜRDÜĞÜ İÇİN ORTAOKUL SINAVLARIMIZDA YANLIŞLAR NETİ ETKİLEYECEKTİR.
Sonuç Hesaplamaları
Yayın Adı |
: |
Deneme Kulübü Yayınları |
Sınav Tarihi |
: |
20-21 Nisan 2024 |
Sınav Süresi |
: |
1. Oturum 80 , 2. Oturum 75 Dakika |
Sınavdaki Toplam Soru Sayısı |
: |
90 Soru |
Türkçe Dersi Soru Sayısı |
: |
20 Soru |
Matematik Dersi Soru Sayısı |
: |
20 Soru |
Fen ve Teknoloji Dersi Soru Sayısı |
: |
20 Soru |
Sosyal Bilgiler Dersi Soru Sayısı |
: |
10 Soru |
Din Kültürü ve A.B. Dersi Soru Sayısı |
: |
10 Soru |
İngilizce Dersi Soru Sayısı |
: |
10 Soru |
Ortaokul 8. Sınıflar 25. Deneme Konu Dağılımı
Türkçe Dersi Konuları
- Bağlamdan yararlanarak bilmediği kelime ve kelime gruplarının anlamını tahmin eder.
- Cümle türlerini tanır.
- Cümlenin ögelerini ayırt eder.
- Fiilimsilerin cümledeki işlevlerini kavrar.
- Fiillerin çatı özelliklerinin anlama olan katkısını kavrar.
- Görsellerle ilgili soruları cevaplar.
- Grafik, tablo ve çizelgeyle sunulan bilgileri yorumlar.
- Metin türlerini ayırt eder.
- Metinde önemli noktaların vurgulanış biçimlerini kavrar.
- Metindeki yardımcı fikirleri belirler.
- Metnin içeriğine uygun başlık/başlıklar belirler.
- Metnin içeriğini yorumlar.
- Yazdıklarını düzenler.
Matematik Dersi Konuları
- Basit bir olayın olma olasılığını hesaplar.
- Bir olaya ait olası durumları belirler.
- Birinci dereceden bir bilinmeyenli denklemleri çözer.
- Birinci dereceden bir bilinmeyenli eşitsizlikleri sayı doğrusunda gösterir.
- Cebirsel ifadeleri çarpanlara ayırır.
- Cebirsel ifadelerin çarpımını yapar.
- Çok büyük ve çok küçük sayıları bilimsel gösterimle ifade eder ve karşılaştırır.
- Doğrunun eğimini modellerle açıklar,doğrusal denklemleri ve grafiklerini eğimle ilişkilendirir.
- Doğrusal denklemlerin grafiğini çizer.
- Doğrusal ilişki içeren gerçek hayat durumlarına ait denklem, tablo ve grafiği oluşturur ve yorumlar.
- En fazla üç veri grubuna ait çizgi ve sütun grafiklerini yorumlar.
- Kareköklü bir ifade ile çarpıldığında, sonucu bir doğal sayı yapan çarpanlara örnek verir.
- Kareköklü ifadelerde toplama ve çıkarma işlemlerini yapar.
- Özdeşlikleri modellerle açıklar.
- Tam kare olmayan kareköklü bir sayının hangi iki doğal sayı arasında olduğunu belirler.
- Üslü ifadelerle ilgili temel kuralları anlar, birbirine denk ifadeler oluşturur.
- Verilen pozitif tam sayıların pozitif tam sayı çarpanlarını bulur, pozitif tam sayıların pozitif tam sayı çarpanlarını üslü ifadelerin çarpımı şeklinde yazar.
Fen Bilimleri Dersi Konuları
- Asit ve bazların genel özelliklerini ifade eder.
- Basit makinelerden yararlanarak günlük yaşamda iş kolaylığı sağlayacak bir düzenek tasarlar.
- Basit makinelerin sağladığı avantajları örnekler üzerinden açıklar.
- Besin zincirindeki üretici, tüketici, ayrıştırıcılara örnekler verir.
- Bileşiklerin kimyasal tepkime sonucunda oluştuğunu bilir.
- Biyoteknolojik uygulamalar kapsamında oluşturulan ikilemlerle bu uygulamaların insanlık için yararlı ve zararlı yönlerini tartışır.
- Canlılarda solunumun önemini belirtir.
- DNA'nın yapısını model üzerinde gösterir.
- Fotosentez hızını etkileyen faktörler ile ilgili çıkarımlarda bulunur.
- Isınmanın maddenin cinsine, kütlesine ve/veya sıcaklık değişimine bağlı olduğunu deney yaparak keşfeder.
- İklim ve hava olayları arasındaki farkı açıklar.
- Kalıtım ile ilgili kavramları tanımlar.
- Katı basıncını etkileyen değişkenleri deneyerek keşfeder.
- Maddelerin hâl değişimi ve ısınma grafiğini çizerek yorumlar.
- Mevsimlerin oluşumuna yönelik tahminlerde bulunur.
- Örneklerden yola çıkarak modifikasyonu açıklar.
- Periyodik sistemde, grup ve periyotların nasıl oluşturulduğunu açıklar.
- Sıvı basıncını etkileyen değişkenleri tahmin eder ve tahminlerini test eder.
Sosyal Bilgiler Dersi Konuları (İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük)
- Atatürk ilkelerini açıklar.
- Cephesi’nde meydana gelen gelişmeleri kavrar.
- Devleti’nin yirminci yüzyılın başlarındaki siyasi ve sosyal durumunu kavrar.
- Eğitim ve kültür alanında yapılan inkılapları ve gelişmeleri kavrar.
- Hukuk alanında meydana gelen gelişmelerin toplumsal hayata yansımalarını kavrar.
- Kemal’in çocukluk ve öğrenim hayatından hareketle onun kişilik özelliklerinin oluşumu hakkında çıkarımlarda bulunur.
- Kemal’in ve halkın tutumunu analiz eder.
- Meclisinin açılışını vatanın bütünlüğü esası ile “ulusal egemenlik” ve “tam bağımsızlık” ilkeleri ile ilişkilendirir.
- Millîye’nin oluşum sürecini ve sonrasında meydana gelen gelişmeleri kavrar.
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Konuları
- Muhammed’in (S.A.V.) cesaret vekararlılığını örnek olaylarla açıklar.
- Muhammed’in (S.A.V.) doğruluğuve güvenilir kişiliği ile peygamberlerinözellikleri arasında ilişki kurar.
- Muhammed’in (S.A.V.) hakkıgözetmedeki hassasiyetine örnekler verir.
- Muhammed’in (S.A.V.) insanlaraverdiği değeri örneklerle açıklar.
- Muhammed’in (S.A.V.) istişareyeverdiği önemi ortaya koyan örnek olaylardanhareketle gündelik hayatla ilgili çıkarımlardabulunur.
- Muhammed’in (S.A.V.) merhametlive affedici oluşunu davranışlarındayansıtmaya özen gösterir.
İngilizce Dersi Konuları
- İnternet
- Internet habits.
- Students will be able to express their preferences for particular tourist attractions and give reasons
- Students will be able to follow a discussion on adventures.
- Students will be able to follow a phone conversation.
- Students will be able to get the gist of short, clear, simple descriptions of a process
- Students will be able to make a simple phone call asking and responding to questions
- Students will be able to talk about regular activities of teenagers.
- Students will be able to understand short and simple texts to find the main points about adventures