4. Sınıf 09. Deneme Sınavı |
(Uygulama Tarihi 20-21 Nisan 2024 ) |
4. Sınıf BDS-09. Deneme Sınavı
Konu Dağılımları Sınavdan önceki Perşembe Günü Yüklenmektedir.
Deneme Kulübü 2008 yılından bu yana Türkiye Geneli sınavlar hazırlamakta ve uygulamaktadır.
Deneme Kulübünün diğer uygulanan sınavlardan ayırt edici en büyük farkı;
sınavları kendi bünyesinde uygulayıp tam bir sınav atmosferi yaşatarak uygulamasıdır.
Deneme sınavları, kayıt yaptıran öğrencilerimize Cumartesi ve Pazar günleri uygulanmaktadır.
Sınav Sonuçları ve İşleyiş Özeti
Sınavlarımız uygulandıktan sonra pazartesi günü 20.00 – 22:00 saatleri arasında sonuçlar
sınava katılan öğrencilerin veli cep telefonlarına sms olarak gönderilmektedir.
Her sınav açıklandıktan sonra sınavı takip eden Çarşamba 17:00 ye kadar Optik form okumalarına ve sınav sorularına
iletişim bölümünden itiraz edebilirsiniz. İtirazlar değerlendirilip kesin sınav sonuçları açıklanır.
2.3.4. Sınıf Öğrencilerinden sınava katılan ve 350,00 puanı geçen her şubemizin
ilk 5 Öğrencisine Başarı Belgesi ve Madalya armağan edilmektedir.
Başarı belgesi ve madalyalar mağazamızdan teslim edilmektedir.
Ayrıca Her şubenin 350,000 puan ve üzeri İlk 70 Öğrencisini sitemizden görüntüleyip öğrencinizin genel durumu hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
Sınava katılan öğrencilerin kendi sayfalarına giriş yapıp sınav karnesi, önceki sınavları ve soru çözümlerine ulaşabilirsiniz.
Öğretmenlerimize özel, kendi öğrencilerinin sınav sonuçlarına ulaşabileceği panel için sitemizden başvuru yapabilirler.
Sınav Kayıtları
- Kayıt büromuzdan veya www.denemekulubu.com adresinden kayıt yapılabilir.
Deneme Kulübü Ligi
2023 – 2024 yılında Lig oluşması için lig hesaplamasına dahil olan sınavlarda
minumum 50 öğrenci katılması gerekmektedir. Aksi halde lig hesaplanamaz ve ödülleri verilemez.
Detaylar için Lig Puanı hesaplaması detaylarına tıklayınız
Sınav Konu Analizleri
4. Sınıflar için Türkiye Genelinde Tüm Şubelerimizde yapılacak deneme sınavında aşağıdaki konulardan soruları içermektedir.
ÖNEMLİ DUYURU
Sonuç Hesaplamaları
İLKOKUL SINAVLARIMIZDA YANLIŞLAR NETİ ETKİLEMEYECEKTİR.
4. Sınıf 9. Deneme Sınavı Ayrıntıları
Yayın Adı |
: |
Deneme Kulübü Yayınları |
Sınav Tarihi |
: |
20-21 Nisan 2024 |
Sınav Süresi |
: |
100 Dakika |
Sınavdaki Toplam Soru Sayısı |
: |
70 Soru |
Türkçe Dersi Soru Sayısı |
: |
15 Soru |
Matematik Dersi Soru Sayısı |
: |
15 Soru |
Fen ve Teknoloji Dersi Soru Sayısı |
: |
12 Soru |
Sosyal Bilgiler Dersi Soru Sayısı |
: |
10 Soru |
Din Kültürü Dersi Soru Sayısı |
: |
5 Soru |
İngilizce Dersi Soru Sayısı |
: |
10 Soru |
İlkokul 4. Sınıflar 9. Deneme Konu Dağılımı
Türkçe Dersi Konuları
- Bağlamdan yararlanarak bilmediği kelime ve kelime gruplarının anlamını tahmin eder.
- Bilgi kaynaklarının güvenilirliğini sorgular.
- Deyim ve atasözlerinin metnin anlamına katkısını kavrar.
- Eş sesli kelimelerin anlamlarını ayırt eder.
- Hikâye edici ve bilgilendirici metinleri oluşturan ögeleri tanır.
- Kelimelerin zıt anlamlılarını bulur.
- Metnin ana fikri/ana duygusunu belirler.
- Okuduğu metindeki gerçek, mecaz ve terim anlamlı sözcükleri belirler.
- Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar.
- Okuduğu metinlerdeki hikâye unsurlarını belirler.
- Okudukları ile ilgili çıkarımlar yapar.
- Yazdıklarını düzenler.
- Yazdıklarını zenginleştirmek için çizim, grafik ve görseller kullanır.
Matematik Dersi Konuları
- Açınımı verilen küpü oluşturur.
- Bir çokluğun belirtilen bir basit kesir kadarını belirler.
- Düzlemi tanır ve örneklendirir.
- İzometrik ya da kareli kâğıda eş küplerle çizilmiş olarak verilen modellere uygun basit yapılar oluşturur.
- Kare ve dikdörtgenin kenar özelliklerini belirler.
- Paydaları eşit olan en çok üç kesri karşılaştırır.
- Sütun grafiğini inceler, grafik üzerinde yorum ve tahminler yapar.
- Sütun grafiğini oluşturur.
- Üçgen, kare ve dikdörtgenin kenarlarını ve köşelerini isimlendirir.
- Zaman ölçme birimleri arasındaki ilişkiyi açıklar.
- Zaman ölçme birimlerinin kullanıldığı problemleri çözer.
Fen Bilimleri Dersi Konuları
- Aydınlatma araçlarının tasarruflu kullanımının aile ve ülke ekonomisi bakımından önemini tartışır.
- Canlı yaşamı ve besin içerikleri arasındaki ilişkiyi açıklar.
- Farklı maddelerin kütle ve hacimlerini ölçerek karşılaştırır.
- Fosillerin oluşumunu açıklar.
- Geçmişte ve günümüzde kullanılan aydınlatma araçlarını karşılaştırır.
- Günlük yaşamda karşılaştığı karışımların ayrılmasında kullanılabilecek yöntemlerden uygun olanı seçer.
- Günlük yaşamında sıklıkla kullandığı maddeleri saf madde ve karışım şeklinde sınıflandırarak aralarındaki farkları açıklar.
- Kuvvetin, cisimlere hareket kazandırmasına ve cisimlerin şekillerini değiştirmesine yönelik deneyler yapar.
- Maddelerin hâllerine ait temel özellikleri karşılaştırır.
- Maddelerin ısı etkisiyle hâl değiştirebileceğine yönelik deney tasarlar.
- Uygun aydınlatma hakkında araştırma yapar.
Sosyal Bilgiler Dersi Konuları
- Ailesi ve yakın çevresindeki başlıca ekonomik faaliyetleri tanır.
- Doğal afetlere yönelik gerekli hazırlıkları yapar.
- İstek ve ihtiyaçlarını ayırt ederek ikisi arasında bilinçli seçimler yapar.
- Kendine ait örnek bir bütçe oluşturur.
- Kullandığı teknolojik ürünlerin mucitlerini ve bu ürünlerin zaman içerisindeki gelişimini araştırır.
- Sorumluluk sahibi bir birey olarak bilinçli tüketici davranışları sergiler.
- Teknolojik ürünleri kendisine, başkalarına ve doğaya zarar vermeden kullanır.
- Yaşadığı yer ve çevresindeki yer şekilleri ve nüfus özellikleri hakkında çıkarımlarda bulunur.
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Konuları
- Fâtiha suresini okur, anlamını söyler.
- Hz. Muhammed’in (s.a.v.) aile büyüklerini tanır.
- Hz. Muhammed’in (s.a.v.) doğduğu çevrenin genel özelliklerini açıklar.
- Hz. Muhammed’in (s.a.v.) doğumu, çocukluk ve gençlik yıllarını özetler.
- İnsani ilişkilerin gelişmesinde sevgi ve saygının önemini ve gerekliliğini savunur.
İngillizce Dersi Konuları
- Students will be able to give short and basic instructions.
- Students will be able to make requests by using simple utterances.
- Students will be able to talk about locations of objects.
- Students will be able to talk about nations and nationalities.
- Students will be able to talk about other people’s jobs and likes in simple conversations.
- Students will be able to talk about their daily routines.
- Students will be able to talk about their own and others’ possessions.
- Students will be able to understand the general and specific information in a short, oral text about daily routines.