4. Sınıf 05. Deneme Sınavı |
(Uygulama Tarihi 06-07 Ocak 2024 ) |
Dikkat Bu Deneme Türkiye Genelidir |
4. Sınıf BDS-05. Deneme Sınavı
![Sınav Resmi](https://denemekulubu.com/Content/img/Stokpic/Normal/69.png)
Konu Dağılımları Sınavdan önceki Perşembe Günü Yüklenmektedir.
Deneme Kulübü 2008 yılından bu yana Türkiye Geneli sınavlar hazırlamakta ve uygulamaktadır.
Deneme Kulübünün diğer uygulanan sınavlardan ayırt edici en büyük farkı;
sınavları kendi bünyesinde uygulayıp tam bir sınav atmosferi yaşatarak uygulamasıdır.
Deneme sınavları, kayıt yaptıran öğrencilerimize Cumartesi ve Pazar günleri uygulanmaktadır.
Sınav Sonuçları ve İşleyiş Özeti
Sınavlarımız uygulandıktan sonra pazartesi günü 20.00 – 22:00 saatleri arasında sonuçlar
sınava katılan öğrencilerin veli cep telefonlarına sms olarak gönderilmektedir.
Her sınav açıklandıktan sonra sınavı takip eden Çarşamba 17:00 ye kadar Optik form okumalarına ve sınav sorularına
iletişim bölümünden itiraz edebilirsiniz. İtirazlar değerlendirilip kesin sınav sonuçları açıklanır.
2.3.4. Sınıf Öğrencilerinden sınava katılan ve 350,00 puanı geçen her şubemizin
ilk 5 Öğrencisine Başarı Belgesi ve Madalya armağan edilmektedir.
Başarı belgesi ve madalyalar mağazamızdan teslim edilmektedir.
Ayrıca Her şubenin 350,000 puan ve üzeri İlk 70 Öğrencisini sitemizden görüntüleyip öğrencinizin genel durumu hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
Sınava katılan öğrencilerin kendi sayfalarına giriş yapıp sınav karnesi, önceki sınavları ve soru çözümlerine ulaşabilirsiniz.
Öğretmenlerimize özel, kendi öğrencilerinin sınav sonuçlarına ulaşabileceği panel için sitemizden başvuru yapabilirler.
Sınav Kayıtları
- Kayıt büromuzdan veya www.denemekulubu.com adresinden kayıt yapılabilir.
Deneme Kulübü Ligi
2023 – 2024 yılında Lig oluşması için lig hesaplamasına dahil olan sınavlarda
minumum 50 öğrenci katılması gerekmektedir. Aksi halde lig hesaplanamaz ve ödülleri verilemez.
Detaylar için Lig Puanı hesaplaması detaylarına tıklayınız
Sınav Konu Analizleri
4. Sınıflar için Türkiye Genelinde Tüm Şubelerimizde yapılacak deneme sınavında aşağıdaki konulardan soruları içermektedir.
ÖNEMLİ DUYURU
Sonuç Hesaplamaları
İLKOKUL SINAVLARIMIZDA YANLIŞLAR NETİ ETKİLEMEYECEKTİR.
4. Sınıf 2. Deneme Sınavı Ayrıntıları
Yayın Adı |
: |
Deneme Kulübü Yayınları |
Sınav Tarihi |
: |
06-07 Ocak 2024 |
Sınav Süresi |
: |
100 Dakika |
Sınavdaki Toplam Soru Sayısı |
: |
70 Soru |
Türkçe Dersi Soru Sayısı |
: |
15 Soru |
Matematik Dersi Soru Sayısı |
: |
15 Soru |
Fen ve Teknoloji Dersi Soru Sayısı |
: |
15 Soru |
Sosyal Bilgiler Dersi Soru Sayısı |
: |
10 Soru |
Din Kültürü Dersi Soru Sayısı |
: |
5 Soru |
İngilizce Dersi Soru Sayısı |
: |
10 Soru |
İlkokul 4. Sınıflar 5. Deneme Konu Dağılımı
Türkçe Dersi Konuları
- Bağlamdan yararlanarak bilmediği kelime ve kelime gruplarının anlamını tahmin eder.
- Büyük harfleri ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır.
- Deyim ve atasözlerinin metnin anlamına katkısını kavrar.
- Görsellerle okuduğu metnin içeriğini ilişkilendirir.
- Grafik, tablo ve çizelgelerle ilgili soruları cevaplar.
- Metindeki gerçek ve hayalî ögeleri ayırt eder.
- Metnin ana fikrini belirler.
- Okuduğu metindeki gerçek, mecaz ve terim anlamlı sözcükleri belirler.
- Okuduğu metindeki olaylara ilişkin düşüncelerini ifade eder.
- Okudukları ile ilgili çıkarımlar yapar.
- Okuduklarını ana hatlarıyla anlatır.
Matematik Dersi Konuları
- En çok dört basamaklı bir sayıyı bir basamaklı bir sayıya böler.
- İki doğal sayının çarpımını tahmin eder ve tahminini işlem sonucu ile karşılaştırır.
- Belli bir kurala göre artan veya azalan sayı örüntüleri oluşturur ve kuralını açıklar.
- Doğal sayıları en yakın onluğa veya yüzlüğe yuvarlar.
- Doğal sayılarla çarpma işlemini gerektiren problemleri çözer.
- Doğal sayılarla en az bir bölme işlemi gerektiren problemleri çözer.
- Doğal sayılarla toplama ve çıkarma işlemini gerektiren problemleri çözer.
- En çok dört basamaklı doğal sayılarla çıkarma işlemini yapar.
- En çok üç basamaklı doğal sayıları 10, 100 ve 1000 ile zihinden çarpar.
- En çok üç basamaklı doğal sayıları 10, 100 ve 1000’in en çok dokuz katı olan doğal sayılarla; en çok iki basamaklı doğal sayıları 5, 25 ve 50 ile kısa yoldan çarpar.
- Son üç basamağı sıfır olan en çok beş basamaklı doğal sayıları 10, 100 ve 1000’e zihinden böler.
- Üç basamaklı doğal sayıları en çok iki basamaklı doğal sayılara böler.
- Üç basamaklı doğal sayılarla iki basamaklı doğal sayıları çarpar.
Fen Bilimleri Dersi Konuları
- Alkol ve sigara kullanımının insan sağlığına olan olumsuz etkilerinin farkına varır.
- Canlı yaşamı ve besin içerikleri arasındaki ilişkiyi açıklar.
- İnsan sağlığı ile dengeli beslenmeyi ilişkilendirir.
- Kayaçlarla madenleri ilişkilendirir ve kayaçların ham madde olarak önemini tartışır.
- Kuvvetin, cisimlere hareket kazandırmasına ve cisimlerin şekillerini değiştirmesine yönelik deneyler yapar.
- Mıknatısı tanır ve kutupları olduğunu keşfeder.
- Mıknatısın etki ettiği maddeleri deney yaparak keşfeder.
- Mıknatısların günlük yaşamdaki kullanım alanlarına örnekler verir.
- Yakın çevresinde sigara kullanımını azaltmaya yönelik sorumluluk üstlenir.
Sosyal Bilgiler Dersi Konuları
- Çevresinde meydana gelen hava olaylarını gözlemleyerek bulgularını resimli grafiklere aktarır.
- Çevresindeki herhangi bir yerin konumu ile ilgili çıkarımlarda bulunur.
- Geleneksel çocuk oyunlarını değişim ve süreklilik açısından günümüzdeki oyunlarla karşılaştırır.
- Günlük yaşamında kullandığı mekânların krokisini çizer.
- Millî Mücadele kahramanlarının hayatlarından hareketle Millî Mücadele’nin önemini kavrar.
- Yaşadığı çevredeki doğal ve beşerî unsurları ayırt eder.
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Konuları
- Kur’an-ı Kerim’in iç düzeni ile ilgili kavramları tanımlar.
- Dinî ifadeleri, günlük konuşmalarda doğru ve yerinde kullanır.
- İslam’ın inanç esaslarını sıralar.
- İslam’ın şartlarını söyler.
- Kur’an-ı Kerim’in iç düzeni ile ilgili kavramları tanımlar.
İngillizce Dersi Konuları
- Students will be able to ask for clarification in conversations.
- Students will be able to deliver a simple, brief speech about abilities with an initial preparation.
- Students will be able to engage in simple conversations about likes and dislikes.
- Students will be able to give and respond to simple instructions verbally.
- Students will be able to interact with their classmates through asking for and giving permission in short utterances.
- Students will be able to talk about nations and nationalities.
- Students will be able to talk about their likes and dislikes.
- Students will be able to talk about their own and others’ possessions.