3. Sınıf 05. Deneme Sınavı |
(Uygulama Tarihi 06-07 Ocak 2024 ) |
Dikkat Bu Deneme Türkiye Genelidir |
3. Sınıf BDS-05. Deneme Sınavı

Konu Dağılımları Sınavdan önceki Perşembe Günü Yüklenmektedir.
Deneme Kulübü 2008 yılından bu yana Türkiye Geneli sınavlar hazırlamakta ve uygulamaktadır.
Deneme Kulübünün diğer uygulanan sınavlardan ayırt edici en büyük farkı;
sınavları kendi bünyesinde uygulayıp tam bir sınav atmosferi yaşatarak uygulamasıdır.
Deneme sınavları, kayıt yaptıran öğrencilerimize Cumartesi ve Pazar günleri uygulanmaktadır.
Sınav Sonuçları ve İşleyiş Özeti
Sınavlarımız uygulandıktan sonra pazartesi günü 20.00 – 22:00 saatleri arasında sonuçlar
sınava katılan öğrencilerin veli cep telefonlarına sms olarak gönderilmektedir.
Her sınav açıklandıktan sonra sınavı takip eden Çarşamba 17:00 ye kadar Optik form okumalarına ve sınav sorularına
iletişim bölümünden itiraz edebilirsiniz. İtirazlar değerlendirilip kesin sınav sonuçları açıklanır.
2.3.4. Sınıf Öğrencilerinden sınava katılan ve 350,00 puanı geçen her şubemizin
ilk 5 Öğrencisine Başarı Belgesi ve Madalya armağan edilmektedir.
Başarı belgesi ve madalyalar mağazamızdan teslim edilmektedir.
Ayrıca Her şubenin 350,000 puan ve üzeri İlk 70 Öğrencisini sitemizden görüntüleyip öğrencinizin genel durumu hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
Sınava katılan öğrencilerin kendi sayfalarına giriş yapıp sınav karnesi, önceki sınavları ve soru çözümlerine ulaşabilirsiniz.
Öğretmenlerimize özel, kendi öğrencilerinin sınav sonuçlarına ulaşabileceği panel için sitemizden başvuru yapabilirler.
Sınav Kayıtları
- Kayıt büromuzdan veya www.denemekulubu.com adresinden kayıt yapılabilir.
Deneme Kulübü Ligi
2023 – 2024 yılında Lig oluşması için lig hesaplamasına dahil olan sınavlarda
minumum 50 öğrenci katılması gerekmektedir. Aksi halde lig hesaplanamaz ve ödülleri verilemez.
Detaylar için Lig Puanı hesaplaması detaylarına tıklayınız
Sınav Konu Analizleri
3. Sınıflar için Türkiye Genelinde Tüm Şubelerimizde yapılacak deneme sınavında aşağıdaki konulardan soruları içermektedir.
ÖNEMLİ DUYURU
SINAVLARDA ÖĞRENCİLERE İNGİLİZCE SORULARI DEĞERLENDİRMEYE ALINMAMAKTADIR.
Sonuç Hesaplamaları
İLKOKUL SINAVLARIMIZDA YANLIŞLAR NETİ ETKİLEMEYECEKTİR.
3. Sınıf 5. Deneme Sınavı Ayrıntıları
Yayın Adı |
: |
Deneme Kulübü Yayınları |
Sınav Tarihi |
: |
06-07 Ocak 2024 |
Sınav Süresi |
: |
90 Dakika |
Sınavdaki Toplam Soru Sayısı |
: |
70 Soru |
Türkçe Dersi Soru Sayısı |
: |
15 Soru |
Matematik Dersi Soru Sayısı |
: |
15 Soru |
Fen ve Teknoloji Dersi Soru Sayısı |
: |
15 Soru |
Hayat Bilgisi Dersi Soru Sayısı |
: |
15 Soru |
İngilizce Dersi Soru Sayısı |
: |
10 Soru |
İlkokul 3. Sınıflar 5. Deneme Konu Dağılımı
Türkçe Dersi Konuları
- Görsellerle ilgili soruları cevaplar.
- Hikâye edici metin yazar.
- Kelimelerin zıt anlamlılarını bulur.
- Metin türlerini ayırt eder.
- Metindeki gerçek ve hayalî ögeleri ayırt eder.
- Metnin ana fikri/ana duygusunu belirler.
- Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar.
- Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar.
- Tablo ve grafiklerde yer alan bilgilere ilişkin soruları cevaplar.
- Yazdıklarını düzenler.
- Yazılarında eş sesli kelimeleri anlamlarına uygun kullanır.
- Yazma stratejilerini uygular.
Matematik Dersi Konuları
- 10 ve 100 ile kısa yoldan çarpma işlemi yapar.
- Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntüsünü genişletir ve oluşturur.
- Çarpım tablosunu oluşturur.
- Çarpma işleminin kat anlamını açıklar.
- Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer.
- Doğal sayılarla toplama ve çıkarma işlemlerini gerektiren problemleri çözer.
- Grafiklerde verilen bilgileri kullanarak veya grafikler oluşturarak toplama ve çıkarma işlemleri gerektiren problemleri çözer.
- İki basamaklı bir doğal sayıyla en çok iki basamaklı bir doğal sayıyı, en çok üç basamaklı bir doğal sayıyla bir basamaklı bir doğal sayıyı çarpar.
- Şekil ve nesne grafiğinde gösterilen bilgileri açıklayarak grafikten çetele ve sıklık tablosuna dönüşümler yapar ve yorumlar.
Fen Bilimleri Dersi Konuları
- Bazı maddelere dokunma, bakma, onları tatma ve koklamanın canlı vücuduna zarar verebileceğini tartışır.
- Beş duyu organını kullanarak maddeyi niteleyen temel özellikleri açıklar.
- Bireysel olarak veya gruplar hâlinde çalışırken gerekli güvenlik tedbirlerini almada sorumluluk üstlenir.
- Duyu organlarının önemini fark eder.
- Duyu organlarının sağlığını korumak için yapılması gerekenleri açıklar.
- Duyu organlarının temel görevlerini açıklar.
- Dünya’da etrafımızı saran bir hava katmanının bulunduğunu açıklar.
- Dünya’nın şeklinin küreye benzediğinin farkına varır.
- Günlük yaşamda hareketli cisimlerin sebep olabileceği tehlikeleri tartışır.
- Hareket eden varlıkları gözlemler ve hareket özelliklerini ifade eder.
- İtme ve çekme kuvvetlerinin hareket eden ve duran cisimler üzerindeki etkilerini gözlemleyerek kuvveti tanımlar.
- İtme ve çekmenin birer kuvvet olduğunu deneyerek keşfeder.
Hayat Bilgisi Dersi Konuları
- Aile büyüklerinin çocukluk dönemlerinin özellikleri ile kendi çocukluk döneminin özelliklerini karşılaştırır.
- Arkadaşlarının davranışlarının kendisini nasıl etkilediğini fark eder.
- Davranışlarının kendisini ve arkadaşlarını nasıl etkilediğini fark eder.
- Evde kullanılan alet ve teknolojik ürünlerin hayatımıza olan katkılarına örnekler verir.
- Evde üzerine düşen görev ve sorumlulukları yerine getirir.
- Evdeki kaynakların etkili ve verimli kullanımına yönelik özgün önerilerde bulunur.
- Evinin bulunduğu yerin krokisini çizer.
- İlgi duyduğu meslekleri ve özelliklerini araştırır.
- Komşuluk ilişkilerinin ailesi ve kendisi açısından önemine örnekler verir.
- Planlı olmanın kişisel yaşamına olan katkılarına örnekler verir.
- Sınıfının ve okulunun krokisini çizer.
İngilizce Dersi Konuları
- Students will be able to greet each other in a simple way.
- Students will be able to introduce their family members in a simple way.
- Students will be able to make simple suggestions.
- Students will be able to recognize kinship terms (names for family members).
- Students will be able to recognize the names of emotions/feelings.
- Students will be able to say the numbers from 1 to 20.
- Students will be able to talk about abilities.
- Students will be able to talk about personal emotions/feelings.
- Students will be able to talk about physical qualities of individuals.