2023 - 2024 BDS20 7. Sınıf Cevap Anahtarı - Artiıbir Yayınları | |||||||||||||
Türkçe | Matematik | Fen Bilimleri | |||||||||||
A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | ||
1 | 13 | Cümlede anlam | D | 1 | 10 | Oran ve orantı | B | 1 | 3 | Kuvvet, iş ve enerji ilişkisi | D | ||
2 | 14 | Sözcükte anlam | B | 2 | 11 | Oran ve orantı | A | 2 | 6 | Kütle ve ağırlık ilişkisi | A | ||
3 | 15 | Soruya cevap olan parça | B | 3 | 12 | Yüzdeler | C | 3 | 4 | Uzay araştırmaları | C | ||
4 | 10 | Cümlede anlam | A | 4 | 1 | Oran ve orantı | C | 4 | 2 | Işığın soğurulması | A | ||
5 | 11 | Mantıksal akıl yürütme | D | 5 | 2 | Eşitlik ve denklem | A | 5 | 8 | Enerji dönüşümleri | C | ||
6 | 12 | Ana düşünce | D | 6 | 3 | Tam sayılarla işlemler | D | 6 | 7 | Işığın soğurulması | B | ||
7 | 8 | Atasözü | D | 7 | 13 | Tam sayılarla işlemler | B | 7 | 1 | Işığın soğurulması | B | ||
8 | 5 | Noktalama işaretleri | A | 8 | 14 | Eşitlik ve denklem | B | 8 | 5 | Işığın soğurulması | A | ||
9 | 7 | Fiillerde anlam kayması | D | 9 | 15 | Eşitlik ve denklem | D | 9 | 9 | Karışımların ayrılması | A | ||
10 | 6 | Yazım kuralları | D | 10 | 7 | Yüzdeler | D | 10 | 14 | Atom kavramının gelişimi | B | ||
11 | 3 | Zarf | D | 11 | 8 | Yüzdeler | C | 11 | 10 | Karışımların homojen ve heterojen olarak sınıflandırılması | B | ||
12 | 2 | Sözcükte anlam | C | 12 | 9 | Rasyonel sayılar | B | 12 | 12 | Bileşiklerin özellikleri | C | ||
13 | 1 | Fiiller | D | 13 | 4 | Rasyonel sayılarla işlemler | A | 13 | 15 | Mitoz | B | ||
14 | 4 | Metin türleri | D | 14 | 5 | Rasyonel sayılarla işlemler | A | 14 | 11 | Geri dönüşümün sağladığı yararlar | B | ||
15 | 9 | Görsel yorumlama | C | 15 | 6 | Cebirsel ifadeler | D | 15 | 13 | Mayoz | C | ||
Sosyal Bilgiler | Din Kültürü | İngilizce | |||||||||||
A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | ||
1 | 4 | Özgür düşüncenin bilime katkısı | B | 1 | 6 | Allah’ın (c.c.) elçisi hz. muhammed (s.a.v.) | D | 1 | 2 | Students will be able to understand utterances about predictions and future events in simple oral texts. | B | ||
2 | 8 | Her yenilik geleceğimize bir katkıdır | A | 2 | 8 | Haccın yapılışı | B | 2 | 3 | Students will be able to understand simple oral texts about daily routines and preferences. | C | ||
3 | 6 | Vakıflar ve sivil toplum kuruluşları | A | 3 | 9 | Güzel ahlaki tutum ve davranışlar | D | 3 | 1 | Students will be able to recognize utterances related to suggestions, needs and quantity of things. | B | ||
4 | 5 | Toprağın önemi | C | 4 | 10 | Umre ve önemi | D | 4 | 5 | Students will be able to recognize the names of the public buildings. | D | ||
5 | 3 | Dijital teknoloji ve ticaret | B | 5 | 7 | Güzel ahlaki tutum ve davranışlar | A | 5 | 4 | Students will be able to identify the names of wild animals in simple oral texts. | A | ||
6 | 1 | Ülkemizin nüfus özellikleri | D | 6 | 4 | Güzel ahlaki tutum ve davranışlar | C | 6 | 9 | Students will be able to understand short and simple texts about predictions. | D | ||
7 | 2 | Osmanlı kültür, sanat anlayışı ve seyyahların dilinden osmanlı | D | 7 | 3 | Melekler ve özellikleri | B | 7 | 10 | Students will be able to recognize the names of the public buildings. | C | ||
8 | 10 | Geçmişten günümüze meslek eğitimi | D | 8 | 5 | Allah’ın (c.c.) elçisi hz. muhammed (s.a.v.) | C | 8 | 7 | Students will be able to talk about simple predictions. | A | ||
9 | 7 | Geçmişten günümüze yerleşme | A | 9 | 2 | Allah’ın (c.c.) kulu hz. muhammed (s.a.v.) | B | 9 | 8 | Students will be able to understand short and simple texts on sports. | D | ||
10 | 9 | Meslek seçimi | B | 10 | 1 | Allah’ın (c.c.) elçisi hz. muhammed (s.a.v.) | A | 10 | 6 | Students will be able to understand simple expressions and recognize familiar words about explanations with reasons. | D | ||