2023 - 2024 BDS06 7. Sınıf Cevap Anahtarı | |||||||||||||
Türkçe | Matematik | Fen Bilimleri | |||||||||||
A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | ||
1 | 11 | Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır. | B | 1 | 11 | Rasyonel sayıları tanır ve sayı doğrusunda gösterir. | D | 1 | 11 | Uzay Araştırmaları | B | ||
2 | 10 | Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır. | B | 2 | 10 | Rasyonel sayıları tanır ve sayı doğrusunda gösterir. | B | 2 | 10 | Uzay Araştırmaları | C | ||
3 | 9 | Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır. | D | 3 | 9 | Rasyonel sayıları sıralar ve karşılaştırır. | B | 3 | 9 | Uzay Araştırmaları | A | ||
4 | 8 | Metnin içeriğini yorumlar. | C | 4 | 8 | Devirli olan ve olmayan ondalık gösterimleri rasyonel sayı olarak ifade eder. | D | 4 | 8 | Uzay Araştırmaları | B | ||
5 | 18 | Metnin içeriğini yorumlar. | A | 5 | 15 | Tam sayılarla toplama ve çıkarma işlemlerini yapar, ilgili problemleri çözer. | B | 5 | 15 | Uzay Araştırmaları | B | ||
6 | 19 | Metindeki söz sanatlarını tespit eder. | C | 6 | 16 | Rasyonel sayılarla toplama ve çıkarma işlemlerini yapar. | A | 6 | 16 | Mayoz | C | ||
7 | 20 | Metnin içeriğini yorumlar. | B | 7 | 17 | Rasyonel sayıları sıralar ve karşılaştırır. | C | 7 | 17 | Mayoz | D | ||
8 | 4 | Yazma stratejilerini uygular. | C | 8 | 4 | Tam sayılarla işlemler yapmayı gerektiren problemleri çözer. | D | 8 | 4 | Güneş Sistemi Ötesi: Gök Cisimleri | D | ||
9 | 3 | Fiillerin anlam özelliklerini fark eder. | B | 9 | 3 | Tam sayılarla işlemler yapmayı gerektiren problemleri çözer. | C | 9 | 3 | Güneş Sistemi Ötesi: Gök Cisimleri | C | ||
10 | 2 | Metnin içeriğini yorumlar. | A | 10 | 2 | Tam sayılarla çarpma ve bölme işlemlerini yapar. | D | 10 | 2 | Güneş Sistemi Ötesi: Gök Cisimleri | A | ||
11 | 1 | Metnin içeriğini yorumlar. | B | 11 | 1 | Tam sayılarla toplama ve çıkarma işlemlerini yapar, ilgili problemleri çözer. | B | 11 | 1 | Mitoz | B | ||
12 | 15 | Fiillerin anlam özelliklerini fark eder. | B | 12 | 18 | Tam sayılarla işlemler yapmayı gerektiren problemleri çözer. | A | 12 | 18 | Mitoz-Mayoz | A | ||
13 | 16 | Metnin içeriğini yorumlar. | D | 13 | 19 | Tam sayılarla işlemler yapmayı gerektiren problemleri çözer. | C | 13 | 19 | Hücre | D | ||
14 | 17 | Metnin içeriğini yorumlar. | D | 14 | 20 | Tam sayılarla çarpma ve bölme işlemlerini yapar. | A | 14 | 20 | Güneş Sistemi Ötesi: Gök Cisimleri | C | ||
15 | 12 | Metnin içeriğini yorumlar. | C | 15 | 12 | Tam sayıların kendileri ile tekrarlı çarpımını üslü nicelik olarak ifade eder. | C | 15 | 12 | Hücre | A | ||
16 | 13 | Fiillerin anlam özelliklerini fark eder. | C | 16 | 13 | Tam sayılarla toplama ve çıkarma işlemlerini yapar, ilgili problemleri çözer. | D | 16 | 13 | Uzay Araştırmaları | A | ||
17 | 14 | Metin türlerini ayırt eder. | B | 17 | 14 | Tam sayılarla çarpma ve bölme işlemlerini yapar. | C | 17 | 14 | Mayoz | B | ||
18 | 5 | Grafik, tablo ve çizelgeyle sunulan bilgileri yorumlar. | D | 18 | 5 | Tam sayıların kendileri ile tekrarlı çarpımını üslü nicelik olarak ifade eder. | A | 18 | 5 | Hücre | D | ||
19 | 6 | Deyim ve atasözlerinin metne katkısını belirler. | A | 19 | 6 | Tam sayılarla işlemler yapmayı gerektiren problemleri çözer. | C | 19 | 6 | Hücre-doku-organ-sistem-organizma | B | ||
20 | 7 | Yazma stratejilerini uygular. | C | 20 | 7 | Tam sayılarla işlemler yapmayı gerektiren problemleri çözer. | A | 20 | 7 | Mitoz | C | ||
Sosyal Bilgiler | Din Kültürü | İngilizce | |||||||||||
A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | ||
1 | 4 | İletişimi etkileyen tutum ve davranışları analiz ederek kendi tutum ve davranışlarını sorgular. | B | 1 | 4 | Varlıklar âlemini özelliklerine göre ayırt eder. | A | 1 | 4 | Students will be able to talk about other people’s appearances and personalities. | A | ||
2 | 3 | Bireysel ve toplumsal ilişkilerde olumlu iletişim yollarını kullanır. | A | 2 | 3 | Allah’ın (c.c.) adil, merhametli ve affedici olması ile ahiret inancı arasında ilişki kurar. | A | 2 | 3 | Students will be able to understand a simple text about appearances, personalities, and comparisons including explanations and reasons. | C | ||
3 | 2 | Bireysel ve toplumsal ilişkilerde olumlu iletişim yollarını kullanır. | D | 3 | 2 | Dünya hayatı ile ahiret hayatı arasındaki ilişkiyi yorumlar. | C | 3 | 2 | Students will be able to understand short and simple texts on sports. | D | ||
4 | 1 | Osmanlı Devleti’nin siyasi güç olarak ortaya çıkış sürecini ve bu süreci etkileyen faktörleri açıklar. | A | 4 | 1 | Melekleri özellikleri ve görevlerine göre sınıflandırır. | B | 4 | 1 | Students will be able to understand a simple text about appearances, personalities, and comparisons including explanations and reasons. | D | ||
5 | 8 | Medyanın sosyal değişim ve etkileşimdeki rolünü tartışır. | A | 5 | 8 | Melekleri özellikleri ve görevlerine göre sınıflandırır. | C | 5 | 8 | Students will be able to understand short and simple texts on sports. | A | ||
6 | 9 | Osmanlı Devleti’nin siyasi güç olarak ortaya çıkış sürecini ve bu süreci etkileyen faktörleri açıklar. | C | 6 | 9 | Ahiret hayatının aşamalarını açıklar. | D | 6 | 9 | Students will be able to talk about other people’s appearances and personalities. | B | ||
7 | 10 | Avrupa’daki gelişmelerle bağlantılı olarak Osmanlı Devleti’ni değişime zorlayan süreçleri kavrar. | A | 7 | 10 | Dünya hayatı ile ahiret hayatı arasındaki ilişkiyi yorumlar. | C | 7 | 10 | Students will be able to understand a simple text about appearances, personalities, and comparisons including explanations and reasons. | A | ||
8 | 5 | Osmanlı Devleti’nin fetih siyasetini örnekler üzerinden analiz eder. | D | 8 | 5 | Ahiret hayatının aşamalarını açıklar. | B | 8 | 5 | Students will be able to write pieces about routines/daily activities by using frequency adverbs. | D | ||
9 | 6 | Osmanlı Devleti’nin fetih siyasetini örnekler üzerinden analiz eder. | C | 9 | 6 | Hz. İsa’nın (a.s.) hayatını ana hatlarıyla tanır. | B | 9 | 6 | Students will be able to recognize frequency adverbs in simple oral texts. | B | ||
10 | 7 | Bireysel ve toplumsal ilişkilerde olumlu iletişim yollarını kullanır. | B | 10 | 7 | İslam’da hac ibadetinin önemini ayet ve hadisler ışığında yorumlar. | A | 10 | 7 | Students will be able to report on apperances and personalities of other people. | C | ||