2023 - 2024 BDS02 4. Sınıf Cevap Anahtarı |
Türkçe |
|
Matematik |
|
Fen Bilimleri |
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
1 |
Okudukları ile ilgili çıkarımlar yapar. |
D |
|
1 |
1 |
4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıları okur ve yazar. |
C |
|
1 |
1 |
Yer Kabuğunun Yapısı |
C |
2 |
2 |
Metinler arasında karşılaştırma yapar. |
A |
|
2 |
2 |
4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıları okur ve yazar. |
A |
|
2 |
2 |
İnsan sağlığı ile dengeli beslenmeyi ilişkilendirir |
A |
3 |
3 |
Okudukları ile ilgili çıkarımlar yapar. |
B |
|
3 |
3 |
4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıları okur ve yazar. |
B |
|
3 |
3 |
Bir yaşam için besinlerin tazeliğinin ve doğallığının önemini, araştırma verilerine dayalı olarak tartışır. |
C |
4 |
4 |
Metnin ana fikri/ana duygusunu belirler. |
A |
|
4 |
4 |
4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıları okur ve yazar. |
B |
|
4 |
4 |
Canlı yaşamı ve besin içerikleri arasındaki ilişkiyi açıklar |
C |
5 |
5 |
Kelimelerin eş anlamlılarını bulur |
B |
|
5 |
5 |
Belirli bir kurala göre artan veya azalan sayı örüntüleri oluşturur ve kuralını açıklar. |
A |
|
5 |
5 |
Canlı yaşamı ve besin içerikleri arasındaki ilişkiyi açıklar |
B |
6 |
6 |
Metnin ana fikri/ana duygusunu belirler. |
D |
|
6 |
6 |
Belirli bir kurala göre artan veya azalan sayı örüntüleri oluşturur ve kuralını açıklar. |
C |
|
6 |
6 |
Su ve minerallerin bütün besinlerde bulunduğu çıkarımını yapar |
B |
7 |
7 |
Deyim ve atasözlerinin metnin anlamına katkısını kavrar. |
A |
|
7 |
7 |
İki doğal sayının toplamını tahmin eder ve tahminini işlem sonucu ile karşılaştırır |
B |
|
7 |
7 |
Kayaçlarla madenleri ilişkilendirir ve kayaçların ham madde olarak önemini tartışır. |
D |
8 |
8 |
Metnin ana fikri/ana duygusunu belirler. |
C |
|
8 |
8 |
İki doğal sayının toplamını tahmin eder ve tahminini işlem sonucu ile karşılaştırır |
D |
|
8 |
8 |
Canlı yaşamı ve besin içerikleri arasındaki ilişkiyi açıklar |
D |
9 |
9 |
Metnin ana fikri/ana duygusunu belirler. |
A |
|
9 |
9 |
Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer. |
A |
|
9 |
9 |
Dünya’mızın Hareketleri |
C |
10 |
10 |
Büyük harfleri ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır. |
D |
|
10 |
10 |
Doğal sayıları en yakın onluğa veya yüzlüğe yuvarlar |
C |
|
10 |
10 |
Dünya’nın hareketleri sonucu gerçekleşen olayları açıklar |
A |
11 |
11 |
Metindeki gerçek ve hayalî ögeleri ayırt eder |
B |
|
11 |
11 |
İki doğal sayının toplamını tahmin eder ve tahminini işlem sonucu ile karşılaştırır |
D |
|
11 |
11 |
Yer Kabuğunun Yapısı |
C |
12 |
12 |
Metinler arasında karşılaştırma yapar |
D |
|
12 |
12 |
Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer. |
D |
|
12 |
12 |
Fosillerin oluşumunu açıklar. |
D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sosyal Bilgiler |
|
Din Kültürü |
|
İngilizce |
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
1 |
Bireysel ilgi, ihtiyaç ve yeteneklerini tanır |
B |
|
1 |
1 |
Dinî ifadeleri, günlük konuşmalarda doğru ve yerinde kullanır |
A |
|
1 |
1 |
Make requests by using simple utterances |
B |
2 |
2 |
Resmî kimlik belgesini inceleyerek kişisel kimliğine ilişkin çıkarımlarda bulunur |
C |
|
2 |
2 |
Dinî ifadeleri, günlük konuşmalarda doğru ve yerinde kullanır |
C |
|
2 |
2 |
Make requests by using simple utterances |
C |
3 |
3 |
Yaşamına ilişkin belli başlı olayları kronolojik sıraya koyar |
C |
|
3 |
3 |
Dinî ifadeleri, günlük konuşmalarda doğru ve yerinde kullanır |
B |
|
3 |
3 |
gGve and respond to simple instructions verbally |
C |
4 |
4 |
Resmî kimlik belgesini inceleyerek kişisel kimliğine ilişkin çıkarımlarda bulunur |
B |
|
4 |
4 |
Tekbir ve salavatı söyler. |
B |
|
4 |
4 |
identify different people’s nationalities |
C |
5 |
5 |
Sözlü, yazılı, görsel kaynaklar ve nesnelerden yararlanarak aile tarihi çalışması yapar |
D |
|
5 |
5 |
Tekbir ve salavatı söyler. |
C |
|
5 |
5 |
Make requests by using simple utterances |
A |
6 |
6 |
Millî Mücadele kahramanlarının hayatlarından hareketle Millî Mücadele’nin önemini kavrar |
B |
|
6 |
6 |
Dinî ifadeleri, günlük konuşmalarda doğru ve yerinde kullanır |
A |
|
6 |
6 |
Talk about locations of cities. |
D |
7 |
7 |
Kendisini farklı özelliklere sahip diğer bireylerin yerine koyar |
D |
|
7 |
7 |
Dinî ifadeleri, günlük konuşmalarda doğru ve yerinde kullanır |
D |
|
7 |
7 |
Give and respond to simple instructions verbally |
D |
8 |
8 |
Millî Mücadele kahramanlarının hayatlarından hareketle Millî Mücadele’nin önemini kavrar |
B |
|
8 |
8 |
Tekbir ve salavatı söyler. |
A |
|
8 |
8 |
Give and respond to simple instructions verbally |
B |
9 |
9 |
Millî Mücadele kahramanlarının hayatlarından hareketle Millî Mücadele’nin önemini kavrar |
B |
|
9 |
9 |
Dinî ifadeleri, günlük konuşmalarda doğru ve yerinde kullanır |
D |
|
9 |
9 |
Give and respond to simple instructions verbally |
B |
10 |
10 |
Millî Mücadele kahramanlarının hayatlarından hareketle Millî Mücadele’nin önemini kavrar |
A |
|
10 |
10 |
Dinî ifadeleri, günlük konuşmalarda doğru ve yerinde kullanır |
B |
|
10 |
10 |
Give and respond to simple instructions verbally |
A |
11 |
11 |
Millî Mücadele kahramanlarının hayatlarından hareketle Millî Mücadele’nin önemini kavrar |
B |
|
11 |
11 |
Dinî ifadeleri, günlük konuşmalarda doğru ve yerinde kullanır |
C |
|
11 |
11 |
Give and respond to simple instructions verbally |
D |
12 |
12 |
Geleneksel çocuk oyunlarını değişim ve süreklilik açısından günümüzdeki oyunlarla karşılaştırır |
C |
|
12 |
12 |
Dinî ifadeleri, günlük konuşmalarda doğru ve yerinde kullanır |
B |
|
12 |
12 |
Give and respond to simple instructions verbally |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|