2023 - 2024 BDS00 4. Sınıf Cevap Anahtarı |
Türkçe |
|
Matematik |
|
Fen Bilimleri |
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
15 |
Kelimelerin eş anlamlılarını bulur |
D |
|
1 |
10 |
4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıları okur ve yazar. |
C |
|
1 |
8 |
Yer kabuğunun kara tabakasının kayaçlardan oluştuğunu belirtir |
C |
2 |
13 |
Büyük harfleri ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır. |
A |
|
2 |
6 |
En çok altı basamaklı doğal sayıları büyük/küçük sembolü kullanarak sıralar |
A |
|
2 |
9 |
Yer kabuğunun kara tabakasının kayaçlardan oluştuğunu belirtir |
C |
3 |
9 |
Kelimelerin eş anlamlılarını bulur |
A |
|
3 |
12 |
Doğal sayıları en yakın onluğa veya yüzlüğe yuvarlar |
B |
|
3 |
4 |
Kayaçlarla madenleri ilişkilendirir ve kayaçların ham madde olarak önemini tartışır |
C |
4 |
8 |
Büyük harfleri ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır. |
C |
|
4 |
15 |
Doğal sayıları en yakın onluğa veya yüzlüğe yuvarlar |
B |
|
4 |
10 |
Yer kabuğunun kara tabakasının kayaçlardan oluştuğunu belirtir |
B |
5 |
6 |
Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar |
B |
|
5 |
8 |
4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıları okur ve yazar. |
A |
|
5 |
7 |
Kayaçlarla madenleri ilişkilendirir ve kayaçların ham madde olarak önemini tartışır |
B |
6 |
7 |
Eş sesli kelimelerin anlamlarını ayırt eder |
A |
|
6 |
9 |
En çok dört basamaklı doğal sayılarla toplama işlemini yapar. |
C |
|
6 |
6 |
Dünya’nın dönme ve dolanma hareketleri arasındaki farkı açıklar. |
B |
7 |
10 |
Deyim ve atasözlerinin metnin anlamına katkısını kavrar |
B |
|
7 |
13 |
10 000’e kadar (10 000 dâhil) yüzer ve biner sayar. |
D |
|
7 |
5 |
Fosillerin oluşumunu açıklar. |
D |
8 |
11 |
Metindeki gerçek ve hayalî ögeleri ayırt eder |
A |
|
8 |
1 |
En çok altı basamaklı doğal sayıları büyük/küçük sembolü kullanarak sıralar |
D |
|
8 |
1 |
Fosillerin oluşumunu açıklar. |
D |
9 |
1 |
Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar |
D |
|
9 |
11 |
Belli bir kurala göre artan veya azalan sayı örüntüleri oluşturur ve kuralını açıklar |
B |
|
9 |
3 |
Fosillerin oluşumunu açıklar. |
A |
10 |
2 |
Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar |
C |
|
10 |
14 |
En çok dört basamaklı doğal sayılarla toplama işlemini yapar. |
D |
|
10 |
2 |
Dünya’nın dönme ve dolanma hareketleri arasındaki farkı açıklar. |
C |
11 |
3 |
Okuduğu metnin konusunu belirler |
B |
|
11 |
5 |
En çok altı basamaklı doğal sayıları büyük/küçük sembolü kullanarak sıralar |
A |
|
|
|
|
|
12 |
4 |
Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar |
A |
|
12 |
3 |
En çok dört basamaklı doğal sayıları 100’ün katlarıyla zihinden toplar |
A |
|
|
|
|
|
13 |
5 |
Eş sesli kelimelerin anlamlarını ayırt eder |
A |
|
13 |
2 |
En çok dört basamaklı doğal sayılarla çıkarma işlemini yapar |
C |
|
|
|
|
|
14 |
12 |
Metindeki gerçek ve hayalî ögeleri ayırt eder |
D |
|
14 |
4 |
En çok dört basamaklı doğal sayılarla çıkarma işlemini yapar |
B |
|
|
|
|
|
15 |
14 |
Deyim ve atasözlerinin metnin anlamına katkısını kavrar |
A |
|
15 |
7 |
En çok dört basamaklı doğal sayılarla toplama işlemini yapar. |
D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sosyal Bilgiler |
|
Din Kültürü |
|
İngilizce |
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
9 |
Resmî kimlik belgesini inceleyerek kişisel kimliğine ilişkin çıkarımlarda bulunur |
A |
|
1 |
3 |
Dini ifadeleri, günlük konuşmalarda doğru ve yerinde kullanır |
D |
|
1 |
5 |
Understand short and clear utterances about requests |
D |
2 |
10 |
Resmî kimlik belgesini inceleyerek kişisel kimliğine ilişkin çıkarımlarda bulunur |
C |
|
2 |
5 |
Dini ifadeleri, günlük konuşmalarda doğru ve yerinde kullanır |
A |
|
2 |
4 |
Understand short and clear utterances about permission |
A |
3 |
2 |
Yaşamına ilişkin belli başlı olayları kronolojik sıraya koyar |
D |
|
3 |
2 |
Dini ifadeleri, günlük konuşmalarda doğru ve yerinde kullanır |
D |
|
3 |
2 |
Understand short and clear utterances about permission |
C |
4 |
3 |
Kendisini farklı özelliklere sahip diğer bireylerin yerine koyar |
B |
|
4 |
4 |
Dini ifadeleri, günlük konuşmalarda doğru ve yerinde kullanır |
A |
|
4 |
1 |
Recognize simple classroom instructions |
A |
5 |
8 |
Diğer bireylerin farklı özelliklerini saygı ile karşılar |
A |
|
5 |
1 |
Dini ifadeleri, günlük konuşmalarda doğru ve yerinde kullanır |
D |
|
5 |
3 |
Recognize numbers from one to fifty |
C |
6 |
5 |
Resmî kimlik belgesini inceleyerek kişisel kimliğine ilişkin çıkarımlarda bulunur |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
7 |
Yaşamına ilişkin belli başlı olayları kronolojik sıraya koyar |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
6 |
Kendisini farklı özelliklere sahip diğer bireylerin yerine koyar |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
4 |
Diğer bireylerin farklı özelliklerini saygı ile karşılar |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
1 |
Kendisini farklı özelliklere sahip diğer bireylerin yerine koyar |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|